Tugce_09 Evet ya gerçi ben o su olayını abarttım biraz, sabah uyanıyorum aç karnına 1 LT su bitiyor, sonra da 3 lt daha içiyorum akşama kadar. BaZen akşamlarında çok susadığım için çok içiyorum. 4 Lt yi geçiyor. Tuvalatten çıkamamam normal yani 😁😁 40-45 dkklık yürüyüşe çıkıyorum mesela sabahları, tuvalete zor atıyorum kendimi, koşa koşa tuvalet 😁😁🐣