Tugce_09 35+2 den selamlar bol ağrilir bol wc yolu gidip gelmeli bir hafta geçiriyorum nasipse 1 şubatta sezaryan günüm sizde durumlar nasil şafaklar çok mu az mi 🙈🤱🤰🤰
91ARIN91ASK Tugce_09 35+0 Ocak sonu kısmet olursa doğumum wc git geller belde inanılmaz ağrılar nefes darlıkları uykusuzluk ilk andan beri günler geçsin artık yoruldum diyorum
Tugce_09 91ARIN91ASK bende bitsin artik kivaminda geziyorum ya ağir geliyor töbe yarebbim isyan eder gibi 😔
Minisannesi2904 alenrenas1 nasıl anlaşılıyor acaba benim doktorum henüz normal yada sezeryan birşey demedi herşey yolunda dedi şu an bebişin keyfi yerinde 🤭 35+2 yim bende çoğu kişinin belli olmuş bi ben kaldım🤣
91ARIN91ASK Tugce_09 vallla isyan değil dayancak gücüm kalmadı ilk hamileliğim benim etrafım biz BÖyle değildik vs dedikçe ölesim geliyor benim de
Minisannesi2904 Tugce_09 bende 35+2 ama henüz sezeryan yada normal olarak birşey demedi doktorum nst yede girdim güzel çıktı bir problem yok dedi şimdilik artık nasıl doğurcam bakalım 🙈 tuvalete gitme sorunu bendede mevcut geceleri uyanmaktan uyuyamıyorum artık😂
Minisannesi2904 Tugce_09 ay bigün yuvarlancam diye korkuyorum ztn 🤣🤣 eşimde adımı tosun koymuş bugün telefonuna beni tosuncuk diye kaydetmiş😒