Kubrasrlozd ben de 17-18 aralıkta 3-4 tane tarlusal içtim 5 mg dan 18 inde kan geldi hatta adet oldum sandım bıraktım. Sonra devamı gelmeyince 22sinde bi gittim değerim 30, doktor 30unda keseyi gördü 4 4-5 haftalık dedi, tabi cok korktum ben de hala da tedirginim herkese sordum her yeri okuyorum rahatlıyorum ama bi yanım da endişeli tabi. Haftaya testlermiz var 12+5 olacagız, insallah benim bebeğim de bedenen ve zihnen sağlıkla gelir kucagıma