shrbn25- Rabiaoykunaz rabbim dusmanımın basına vermesn normal dogum yaptım ben bide bacaklarmın arasında gördum onu 😭😭😤hala gözumun onunda o guzel bedenı unutmuyo unutmamda 😭😭 cok sükür ara vermedim bir ay adet gördm hemen hamile kaldım Rabbimde nasip etti
Oznesiz shrbn25- amiiiiinnnn anne olmak cidden zor, ben de daha once dış gebelik geçirdim ikiz gebelilmiş tek tüpüm alındı, bu kez bebeğim bana tutundu bedenen ve zihnen sağlıcakla gelsin kucağıma insallah ,hepimizin evladını bağıslasın rabbim🙏🏻
shrbn25- Oznesiz ne zor demii😔😔neyseee bavım güzel düşünelim insalllah bundan sonrasi güzel olur 🙏🏻🙏🏻
Oznesiz Rabiaoykunaz amiiinnn olacagı varsa zaten biz ilaç içmesek de dört döetlük baksak da son ay olur gene olur, rabbim hem bedenen hem zihnen sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin🙏🏻
Rabiaoykunaz Oznesiz amin insllh evet öyle allahın verdiği bisey ne verirse kabulümüz alnımıza yazılanı yaşarız yapılacak hic bisey yok
Oznesiz Rabiaoykunaz naptınız sizin gebeliğiniz benden ilerdeydi sanırım ikili test falan yaptırdınız mı?
MihricanA Oznesiz Canım 3 gun önce doğum yaptım bebeğim gayet sağlıklı Rabbime şükür erken dönemde olduğu icin ilacin etkisi olmamis yavruma. Hic canını sıkma Rabbime sığın
Oznesiz MihricanA yaaaa Allah bagıslasın😍😍 cok mutlu oldummm❤️ Ben de sağlıcakla kucağıma alırım insallah🙏🏻
MihricanA Oznesiz Amiinn insallah stres bebisimize daha cok zarar verir Rabbimin hikmeti cok büyük melegini sağlıklı bi şekilde kucağına alırsın insallah
Mhrcn23 Oznesiz Canim o hesabim askiya alindi bende görünce hemen yazayim dedim. Hersey cok güzel Allaha şükür bebegim isitme testinden geçti sarılık olmadı kilo alimi organ gelişimi gayet iyi dediler 26 sinda goz muayenesi var sonra kalca muayenesi var insallah onlar da temiz çıkacak bizi takip ediyor gözüyle herseye pür dikkat bakıyorum Allaha şükür herhangi bi sıkıntımız yok
Oznesiz Rabiaoykunaz hadi hayırlı haberler insallah🙏🏻 Cocugun gelişimi falan nasıl dedi doktor kalp atışı boyu vs
Rabiaoykunaz Oznesiz hepsi gayet ıyi demişti en son gittiğimde bayadır gitmedim âmâ inş bakalm hayirlisiyla ıyi şeyler duyarım
Oznesiz Rabiaoykunaz insallahhh🙏🏻Dualarımda size de yer vereceğim Allahım hayırlı haberle gelmenizi nasip etsin🙏🏻 Ben de 10+2 oldum benden öndesiniz, bana da haber edin olur mu ve lütfen cokca dua edin bize bu hediyeyi veren rabbim bizden daha iyi korur emanetini❤️