Hayat1234 prima👍🏻Molfix ve sleepy denedim hiç memnun kalmadım acayip çiş kokusu yayıyorlardı..hele molfix topak topak oluyodu dolmadan bile..pahalı ama paranın hakkını veren Prima kesinlikle 😂ne pişik ne koku,tam doldurmadan da almıyorum altından ona rağmen cildi kuru..ayyy prima üreticileri gibi reklam yaptım resmen 🙈😂alakam yok sadece çok memnunum🌿