Adetim sekiz gün gecikerek kan testine gittim kan verdim dönüşte erken gebelik testi aldım silik çıktı dün de sonuçlarımı almaya gittim 15.72 çıktı değerim sağlık ocağı var da diyemem yok da dedi hemen özele gittim ultrasonla baktılar kese de bebek de gözükmüyor kağıt üstünde gebelik var geç döllenme olabilir 15 günlük diye düşünüyorum ama gebesin diyemem kan testi vermeye devam et dedi ne olduğunu anlamadım var olduğunu düşünüyorum reglm 28 aralıktı ben ona yakın hamile kaldığımı düşünüyorum biraz moralim bozuldu benimle aynı durumu yaşayan var mı