[silindi] https://imgyukle.com/i/a3E1PI kızlar merhaba 5 ocakta kan verdim beta 0.0du bugün test yaptım böyle çıktı bu durumu yaşayanlar varmı? Gebelik varmı ? Uzun olan erken gebelik testi♥️
Tugcek33 [silindi] testlerine bakılırsa kuruma çizgisi felan değil ama kanda neden öyle çıktı anlam veremedim🤷🏼♀️ Gebelik hormonu önce kanda yükseliyor diye biliyorum.
Melo24_ [silindi] Normalde kanda kesin çıkması gerekiyordu canım. Teste göre hamilesin benimki de böyleydi😊 bekle pazartesi git tekrar kan ver bence 😊 hatta farklı haataneye gidebilirsin.
ayse_seker [silindi] geç döllenme olabilir bnmde önce kanda çıkmamıştı sonra idrar testi yaptım da çıktı
BerrusMom Benimde böyle silik çıkmıştı yeni hamilelik olduğu için öyle çıkıyor hamilesin bence 🥰kan tahlilinde neden öyle çıktı onu anlamadım
mercimeginanne [silindi] çok değişik 2 günde bianda artıp idrarda çıkıyor olması ilk kez karşılaştım 🙈 inş gebesindir cnm çok merak ettim yarın kan sonucunu bizimle paylaş mutlaka 💚💚
Mhnds Bence biraz bekle 3-4 gün geçsin benim tam adet geçikmemden 20 gün üstüne öğrendim geçikmenin 7. Günü 0.100 çıkmıştı betam sonradan arttı :)
mucizemibeklerken17 CANIM benim arkadaşıma da oldu, kızın kanda negatif çıktı, daha âdet olmayınca doktor söktürücü verdi hatta. Sonra yine âdet olmadi meğer hamileymiş
Mhnds Bfduam aynen öyle adet geçikmemden 7 gün sonra kan verdim negatifti üstünden 13 gün geçti bir daha kan verdim betam 1142 çıktı
Bfduam Mhnds çok enteresan gerçekten. Bir hafta sonra negatife yoktur diye düşünülür, ne belirtiler vardı ki tekrar teste götürdü sizi?
Mhnds Bfduam valla hem adet olmadım hemde o negatif testten sonra 7 gün soğan suyu maydonoz suyu içtim normalde sökülen adetim sökülmedi birde gögüslerim çok acıyordu ama ben adet olacağıma yordum 13 günün sonunda evde bir gebelik testi var erken gebelik boşa gidecek ama bir yapayım dedim yaptım ilk dakikada kıpkırmızı çıktı hemen gittim kan verdim Bnde
Mhnds Bfduam valla hem adet olmadım hemde o negatif testten sonra 7 gün soğan suyu maydonoz suyu içtim normalde sökülen adetim sökülmedi birde gögüslerim çok acıyordu ama ben adet olacağıma yordum 13 günün sonunda evde bir gebelik testi var erken gebelik boşa gidecek ama bir yapayım dedim yaptım ilk dakikada kıpkırmızı çıktı hemen gittim kan verdim Bnde