İlk üç ay ben de öyleydim bulantım yoktu ama sürekli uyuyordum,çok istahsizdim ve aşırı halsizdim ama yine kendimi zorlayıp yürüyüş yapmaya calisiyodum çünkü kendini bırakınca daha zor geçer dediler.Zaten sonrasında bı enerji geldi masallah dur durak bilmedim 33.haftaya kadar öyleydim ama şimdi 35im ve 33.haftadan beri artık çabuk yoruluyorum ve hiç bişey yapmak istemiyorum ona rağmen yine zorlayıp kendimi yürüyüslere devam ediyorum .Hepimiz inşallah sağlıkla geçirir bebisleri alırız kucağımıza 🤲