Bol mide bulantılı, fazlasıyla halsizlik çekerek geldiğim 3.ayımdan selamlar☺️
Ben gebeliğin en başından beri çok halsizlik ve yorgunluk çekiyorum. Namaz bile kılamıyorum nefes nefese kalıyorum. Merdiven çıkmak bile eziyete döndü.
bir kaç adımda da aynı şekilde yorulup duraksıyorum. Bu durum normal mi? Böyle giderse ben doğuma yakın yürüyüş nasıl yapıcam?😢