Defnem2021 benim doktorum da 4 haftada bir cagiriyordu. 32ye kadar öyle yaptık. ben de sizin gibi 32den sonra en geç 2 hafta olur diyordum ama 3 hafta sonra gel dedi. doktorun mantığı da şu pandemi döneminde riskli gebeliği olmayan birini sürekli hastaneye çağırmak mantıksız. zaten bilinçli bir gebesiniz, bebek hareketlerinde en ufak bir değişiklik hissettiğinizde hemen gelirsiniz demişti. beni ikna etti açıkçası