Merhaba herkese 32+3 haftalik hamileyim ilk hamilelegim şu güne kadar çok şükür rahat bir hamilelik geçirdim gittiğim doktor özel muayene açtı ve doğum ücretleri 10 bini buluyor sgk anlaşmalı bir ozel hastaneye gidiyorum 4 ocakta muayene oldum doktor 3 hafta sonra gel dedi sizce çok geç degilmi 3 hafta sonrası 24 ocakta gel dedi