Busrasener43 Bn kullanmıştım cnm hiç tavsiye etmiyorum bacak kol güzel temizliyorda bilgini bölgesini temizlemiyor bide zararlıymış Bn bilmeden kullandım zararı gördüm mü bilmiyorum bir iki defa kullandım sürekli bacaklarım vücudum hep kaşıntı olduğu için onunla ilgilimiydi onu anlamadım ama tavsiye etmiyorum oda jilet gibi bişey jiletle alsan daha temiz olur ama Ağdaya gitme şansınız varsa ağdaya Bn öyle yaptım hep hatta doğumuma üç hafta kala gittim doğumuma bir gün kala Doğum yaptım hala temizdim şimdi 40 çıkmasını bekliyorum ama br yandan da korkuyorum hemen ağda yapmasam mı diye çünkü 22 günlük olduk hala dikişlerim ilişmedi bide ilişse de hemen ağda yapsam br zararı görürmüyüm diye düşünüyorum hamileykende bakım sıkıntısı değilsen de nedir bu Kadınların çektiği 😫😫😫