Benim tum gün fabrikada çalışıp oruçtan içi yanan bi arkadaşım ezan okunur okunmaz bi bardak kolayı dikip içmesinin bi kaç saat ardından midesi delindi. Çok ağır ameliyatlar geçirdi. Yanı düşünün bi de hamileler için bebisler için ne kadar zararlıdır. Çok çok canım çektiğinde bi çay bardağı içmiştim bi kac hafta önce. Şuan 17.haftamdayım. canımız ne çekerse azıcık yiyip içmeliyiz kararında.