Bence çözümü ilaçta arama ne kadar iyi olsada sonuçta kimyasal. Benimde çok oldu doktor banada verdi ama gidip eczaneden alma gereksimi bile duymadım dakka başı kusuyordum bu yazımdan 5 dakka önce yine çıkardım. Ama dayanıcaz ölede bölede şükür Allah yardımcı oluyor. Biraz dişini sık elbet gecicek canım.