Benim de bulantılarım korkunç derecedeydi yani şimdi anlatmaya kalksam kelimeler yetersiz kalır artık delirme noktasındaydım çocuğa zarar vermesin die içmedim ilaç ama ne kadar uğraşırsan uğraş o ilaçlar illa içiliyo hamilelik boyunca, bulantı ilacı içmeyim diye kendimi zorladıktan sonraki aylarda erken doğum tehlikem oldu haftalarca iğne oldum, sonra diş eti iltihabım oldu diş ağrısından mahvoldum antibiyotik içmek zorunda kaldım ağrı kesici almak zorunda kaldım tam gebeliğimin sonlarına doğru boğaz enfeksiyonu farenzit oldum gene antibiyotik içmek zorunda kaldım kısacası aman hap almayım diye dirensen de maalesef 9 ay uzun bi süre o ilaçlar bişekilde içiliyo şimdiki aklım olsa o bulantıları çekicene bulantı giderici hap alırdım ama tabiki dayanabildiğin kadar dayan kimse ilaç içmek istemez hamileyken Allah yardımcın olsun. O bulantılar geçecek hiç merak etme benim 5ay sürdü hiç bitmicek sandık ama benim bile bittiyse herkesin biter