Benim 28. Haftada 2 hafta gerilik olduğunu söyledi doktor 31 de gittim 2 hafta gerilik kapanmamış ama bebek öncekine göre kilo aldığı için böyle takip edicez 2 haftalık fark artarsa alıcaz dedi. Sizin haftanız çok müsait bebek doğumu için o yüzden canınızı sıkmayın önemli olan geriliğin artmaması 🙏 allah şifa versin