36+3 deyim canım 2 gün önce eldiven ile aldım evet karnım çıktı önce ayna karşısında aldım alt kısımları ise minik aynayı koyarak almaya çalıştım zaten çok uzatmamıştım tertemiz ettim 😁 ulaşamadığım yer olsa eşime diyecektim ama içim çok rahatladı temizlendi. Annem dedi zaten tek tük veya kırık tüy bile kalsa ondan bişey olmaz yeterki çok yoğun olmasın tüyler demişti.