Ebruuka Kızlar bikini bölge temizliğinizi nasıl yapıyorsunuz ya göbekten hiçbirşey göremiyorum ki bi kaç kere jilet kullandım şimdi onu bile yapamıyorum
Denzlsn Ebruuka Bende jiletle alıyordum ama artk göremiyorum ve düzgün alamıyorum ağdadan aşırı korkuyorum bilmiyorum ne yapıcam 🤷♀️😒
Ebruuka Nazlcnnn68 onada çok utanıyorum kuzum nasıl acarım diye cekingenim biraz normal doğumda bile oralarımı nasıl açacağımı düşünüyorum 🙄
cryingbaby Nazlcnnn68 benim 3 farkli doktorumda ilk 3 ayimda ağdaya izin vermemişti. Şimdiki ise 20 haftalik oldum diye yaptirabilirsin dedi
Gazelllll Melo24_ doktoruma sormadım ama ben kendimi çok kastığım için tehlikeli diye biliyorum . Aynı zamanda bebeğimin eşi rahmime baskı yapıyor doktorum ilişkiyi ağırlığı hep yasakladı normalde lazere gidiyordum ama artık evdeki imkanlar ile idare ediyorum 😢
Ebruuka Denzlsn ay bende ağda o bölgeyi çok acıtıyo hassas olduğu için ya ama nasıl olacak bilmiyorum
Zehraaa98 Ebruuka benım ınanaılmaz acıyor ağlaya ağlaya yaptırıyorum artık napıyım en azından tertemız oluyor 1 ay gıdıyor doktor sakıncası yokd edi
Fadime06 Valla 34 haftaligim 2 gün önce eski usul eldiven ile aldım diğer türlü çok zor ya ağdaya gitmiyorum kendim jilet kullanmak istemiyorum o yüzden en iyisi eldiven ile aldım ufak tefek kalıyor ama yapacak bir şey yok