Leylaaa38 Rumeysa10 saydıklarını pek yemiyorum ama yemeklerin çoğunda ister istemez baharat oluyor ama…vallaha ani hareket ediyorum biraz ya çok mu olumsuz etkiliyor? Ve kaç hücresiydi bilmiyorum 😳😳😳
Rumeysa10 Leylaaa38 hayır ani hareket etmeyin dikkat edin yürüyüş iyidir ve kendinizi yormayın baharat olarak tuz. Ve birazcık bul biber çok az
[silindi] Leylaaa38 benimde transferimin 3. Günü estrofem coraspin kan sulandırıcı igne fitil ve bi progestan hapı içiyorum. Kabak çekirdegi çig badem falan bende yiyorum ama dpktorumun bana verdigi kagıtta ananas çig et cola soda yemeyin yaZıyor 🤷🏼♀️