Oziican ah Öyle mi… işte; Allah nasip edince herşey oluveriyor❤️ Kendimi zaten pek yormuyorum. Ekseri uzanıyorum bi lavabo ya bi mutfağa felan kalkıyorum ve her gün bi hastaneye uğrayıp iğnemi vurunuyorum kalçadan. Ve EVET kesinlikle zaman geçmiyor😭 nasıl 9 gün daha dayanacağım bilmiyorum….. ve teşekkür ederim amin, inşallah sende bebeğini kucağına alırsın sağ sağlim inş🙏🏼🌹