minikbaby06 Bebegimibeklerken1 benim 6.haftanın sonunda 7. Haftanın başında başladı 22. Haftadayım hala devam 🤮
Nurcaa Bebegimibeklerken1 ay ne güzel işte 😂 keşke benim de öyle geçseydi 6. Hafta da başladı 12. Haftaya kadar ne çektim o günleri hatırlamak bile istemiyorum olmasın diye dua et bence 😂😂
Cinarinannesii_ Bebegimibeklerken1 Hamileliğimin basından sonuna kadar en fazla 5 kere mide bulantısı yaşamışımdır koku hassasiyeti hiç olmadı 🙂
ebrarecem hafta bulantı için erken olabilir bazen 8-10 gbi başlayabiliyor mümkünse hiç olmasın tabi. Hamilelikte bulantı sorunu yaşayamayanlar dünyanın en şanslı insanları ilan edilmeli bence :)
Minnakmucizemm Bebegimibeklerken1 hiç yaşamadım 😂 aksine bir iştahım açıldı ki sorma 25 kilo aldim 🙊🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️😂😂😂
Yenibirannee 6+6 haftaligim 3 gun once basladi sadece afedersiniz öğürüyorum midem bulaniyor ozellikle kahvalti sonrasi bende seviniyordum hic yoktu ama basladi :)
istanbul3434 Bebegimibeklerken1 canim 8-9 haftada tiksinme basladi bende bulanti gibi degil de cok sevdigim seylerden igrenme yiyememe. 14. Haftaya kadar surdu. Ama illa bulanti olucak diye bisey yok cok insan var bulantisiz geciren
Bibebisgordumsanki Bebegimibeklerken1 13+4 olduk şükür 4-5 kere anca oldu benimde. Normalde sabah uyaninca ilk işim diş fırçalamak onu yapamıyorum artık o zaman bulantı oluyor. İnşallah seninde çok rahatsız edecek seviyede olmaz böyle iyi ☺️
Guloyku2021 Bebegimibeklerken1 37 haftalık hamileyim sadece bir kere istifra ettim oda aç karna spor yaptım çok fazla su içtim içtiğim suyu çıkardım yani ama benden kaynaklı çünkü ben aç karna su içemem normalde de
Nurcaa Fatma_7 anlamsız bir şekilde bir sabah kalktım bulantım yoktu 12. Haftaya girdiğim gibi kesildi. Tabi 14. Haftaya kadar 3-4 günde bir kustum ama bu benim için yine mükemmeldi günde 7-8 kere kusan birine göre 🤦🏼♀️
Nurcaa Fatma_7 biter merak etmeyin doktorum şunu söyledi genelde 15 e kadar devam edebilir ama 15 ten uzun sürmesi psikolojinin de etkisidir dedi