Kızlar benimde böyle bir sorunum var ilk bebeğimi 4 ay önce kaybettim onda troidimin bir tik yüksek olduğunu ama korkmamam gerektiğini söylemişti ve levotirion 25 mg başlatmıştı. Şuan 7 haftalık hamileyim ve tsh 4.11 cıktı randevu aldım ama sizce ilaca tekrar başlayayım mı doktora gidene kadar