Seher- genetik tiroiti olan birinin bi iki günde yükselip inmez buna tedavi gerekir. Benim 3.80 çıktı bende ablamda ilaç kullanıyoruz. Yani ne olursa olsun aksatılacak birşey olduğunu düşünmüyorum doktorum direkt dahiliyeye yönlendirdi dahiliye doktoruda hamilelik boyunca tsh baktırmamı ve ilaç kullanmamı söyledi ablam bir süre kullanıp bıraktı şimdi yeniden yükselmiş tekrar ilaca başladı bunu hamilelik boyunca belirli seviyede tutmak gerekiyor. Yani söylediğiniz değerler çok çok fazla yüksek bilmiyorum