Gfrn sen doktorunla anlaşırsan eger acil gittiğinde çok acilman olmadıysa istiyorsan sezeryana alır tabiki özele gidiyorsan...devlette senin psikolojine çok da bakmiyorlar açıkçası..ama eğer herşey yolunda giderse suyun gelip güzelce açılman olursa normal doğur bence hiç korkma,rüyalar tersine çıkar unutma😊😊😊tam kaç haftaliksin nasıl sancıların var,daha bende tik yok