KIzlar bizde bugün 34+2 yiz..geçen hafta 33+3 te 46cm.2250gr.dik..birdahaki kontrolüm 5 Haziran...ondan sonra her hafta çağırdı nts ye girmem için..bu arda nasipse benim doğum tarihimde belli..ilki sezeryan olduğu için buda sezeryan..27 haziranda geliyor kızım Allahimin izniyle...çok heyecanliyim,korkuyorum,mutluyum....20li haftalar çok geçmiyordu ama şuan zaman hızlı geçiyor gibi hissediyorum..Allah hepimizin yardımcısı olsun..💜😇😇s