Mom433 Mom089 ben karatay ile 12 kilo verdim çok rahatım ekmek cıktı hayatımdan hamur isleri 75 den şuan 62.8 im
Mom433 Mom089 karatay ile 2 ogun besleniyorum çok rahat 7 ay dir alıştım smdi ekmek nedir bilmem harika incelme yaşadım hayat tarzım oldu sağlıklı beslenmek
sutlaacc Seross10 he tamam yok canım homa ir dediğim şöyle hesaplanıyor glikozla insülini çarpıp 405 e bölüyorsun bu sayı 2.5 dan büyükse direnç vardır