asyahumam Estağfirullah öyle şey olur mu, hiçte öyle anlamadım merak etmeyin 🥰 Ben de düşük tehlikesi yaşadım nasıl bi korku az çok bilirim anlarım tabi sizi 🙏🏻 Rabbim evladınızı size bağışlasın, umarım herhangi bi sorun yaşamazsınız 🙏🏻 Kalbinizi ferah tutun stres yapmayın bence, Allah yardımcınız olsun inşallah 🙏🏻🥰