asyahumam Amin Allah razı olsun 🥰 biz hamile kaldığımız andan itibaren anne oluyoruz, korkudan evham yapıyoruz işte 🥰 o kadar bulantıya rağmen ben bile korkuyorum en son 6. Haftalıkken gitmiştim daha da 2 hafta sonra gidicem, acaba ne oldu bebeğim sağlıklı mı bişey oldu mu diye sürekli düşünüyorum 😅 Rabbim büyük o her şeyin en hayırlısını versin, çok kafaya takıp stres yapıp bebeğe yansıtmamak gerek.🙏🏻 Rabbim bebeklerimizi sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🥰