Eylul2107 malatya4444 aktardan bakayım insallah gecirir tamamen daha oncede agiriyordu bukdar degil kilitlendim resmen, dogumdan snrada devam etmez umarm , yarin bakayim çörek otu yaginada tesekkur ederm cnm🙏
Aslihan16 Eylul2107 iyi bir magnezyum içmelisin içiyorsan eğer doktorun dozunu yükseltmeli çünkü doğuma doğru daha çok acı oluyor 🙄
Eylul2107 Aslihan16 yazmadi doktor hic pazartesi gidince yazdirim yada acile gidim bugun de devam ederse tskkr ederm cnm
Aslihan16 Eylul2107 canım 31 haftalık hamilesin ve hala magnezyum hiç içmedin mi ben 3 aylıkken başladı Allah’a şükür bu hamileliğimde bacak ağrılarım kasılmalarım yok ihmal etme günah acı çekme bende 32 haftalık hamileyim
Eylul2107 Aslihan16 yok valla ya kullanmadm hic dun bi arkadas yazmisti soda da iyi geliyor ictim gecti ama smdi yine agiriyor hafiften basinca , sizin ilacin adi ney
derinsart bende de olmuştu doktora sordum yürürken özelikle eğilirken yamuluyorum baya ağrı çarpıyordu bebegin büyüymesiyle alakalı baskıyla alakalı demişti bide fıtıga yatkın olanlarda ağrı olur demişti ağrı dahada artarsa hemen bilgi ver demişti🤷🏼♀️şuara biraz daha iyiyim ara ara var sadece 26 haftaligiz bizde
Eylul2107 derinsart evet eğilirken yürürken cok zorluyor , fitik yoktu bende en son bebekten degil bence ben yanlış hareket ettm ondan oldu dundendr onceden de vardi ama bu kadar siddetli olmuyordu dogumdan da zor bu ağrı
Aslihan16 Eylul2107 dynavit magnesium citrate 200mg ve d vitamini canım her hamile magnezyum kullanır bence sende kullan
cicekkizimm Eylul2107 Canım o ağrılar (bacak, bel, kas, kuyruk sokumu vb. Ağrılar) magnezyum eksikliğinden kaynaklanıyor benimde olmuştu doktorum magnezyum eksikliğinden kaynaklandığını söylemişti magosit ilacını verdi çok şükür iyi geldi🌺
Eylul2107 cicekkizimm eşim gelsin de acile gidelik yazdirayim pazartesiye kadar maf olurum muz falam yiyorum ama yetmiyor galiba
derinsart Eylul2107 valla bana doktor öyle söyledi o ağri geçmedi bende tam anlamiyla ama azaldi özel bisey yapmadm sadece sirt üstü yatmayaya calişiyorum gece istemsiz tabi döndügüm oluo.. sağ sola dönerek uyuyırum
Eylul2107 derinsart evet sirt üstü iyi geliyor banada ama korkuyorum bebege zarar veririm diye , yuz üstü uyumayi cok özledim