Birdenizhikayesi Bebislerimiz en fazla 2 hafta daha beklerim dedi sancım çıktı ama düzensiz yine beklemedeyiz 😄
Srhtzlyh Baharata bizde 39+0 olduk hiçbir belirtim yok. Ne ağri ne bişey. Kız çocuk erken gelir dediler ama bizimkinin gelmeye niyeti yok😂
Srhtzlyh Baharata evet ya valla nazlılar😅 suni sancıyla başlayıp sezaryene dönmekten korkuyorum ben. Kendi sancımız olur inşallah
Srhtzlyh Baharata hayırlısı bakalım inşallah bizde buraya pozitif doğum hikayeleri atarız en kısa zamanda🤗
B0220 Baharata bende 39+3 oldum 🥰 bugün muayene oldum 1cm açılma var dedi ama ne sancım var ne nişan ne su Perşembe gününe kadar sancın gelmezse suni sancı vericem dedi 😐
Beken28 BNde 39+4 üm BNde de hiç bit belirti yok pazartesi gidecem doktora kızımı 41 de suni ile doğurdum bunda kendi sancım gelsin istiyorum ama gelmiyor hergün yürüyüş yapıyorum hurma yiyorum ama yok