39+3 oldu minik oğlum ama hiçbir belirti ufacık bi ağrım bile yok 🤦🏻♀️ Eşim doğum olcak diye önceden izin almış bu gidişle bebek gelmeden izin bitecek. Çevre merakıda cabası arayan soran selam vermeden bebek ne zaman geliyo dedikçe telaş yapıyorum. Teyzelerim erkek bebek 42 ye kadar bekler diyo🙄 Hayırlısıyla sağ salim kavuşsaydık. 9 ay geçti son günler geçmiyo kızlar. Sizde durumlar ne?