gamzetahsin Pazartesi gideceğim canım benim açıklık falan hiç yoktu sancıda öyle doktorum büyük ihtimalle sezeryan dedi normal doğum olmayacak pazartesi gidip son kez konuşacağız gebelik şekerim olduğu için kilosu artırıyor ve riskli olurmuş günümü alırım büyük ihtimalle 😊