gamzetahsin E_A1121 sanirim sizinki gelicek gibi onun habercisi doguma haziliyor kndini ne guzel insallah kndi sancinizla gelir bizde tik yok cnku 😊
E_A1121 gamzetahsin bana da öyle geliyor🤭ilk bebeğimi kendi sancım artmayınca suni alarak doğurmustum bu sefer kendi sancımla olur inşallah
Arasarzu gamzetahsin Muayene ücreti ne kadar ödüyordun canım bende cerrahide eşimin işinden dolayı 95 ödüyordum 😊
gamzetahsin Arasarzu dogum icin ztn hayirlisiyla az gunumuz kaldi insallah en kisa surede kucagimiza aliriz canim😊
Arasarzu gamzetahsin İnşallah canım benim haftaya olacak büyük ihtimalle 😊 hayırlısıyla 😊 haberleşiriz
gamzetahsin Arasarzu canim merhaba bnde bugun sukur cati mauynesi oldum hic acimadi cok rahatti 1 cm acilma ve yumusama var uygunmus catim sanirim perine squat ise yaramaya baslamis 😂doktorum sen cokta guzel normal dogum yaparsin dedi artk bebisin gelmesini beklicem normal dogum gozukuyor hersey
gamzetahsin Arasarzu haftaya cuma bebegin gelisimine gore net konusuruz dedi insallah normal dogum yaparim 😊
Aayslclk5353 Bizde 38 olduk bel ağrılarim var hafif hafif p.ertesiye kontrol verdi doktor bebeğin suyu sınırdaymış bol bol su iç dedi eğer normale binmezse suyu seni erken alcm dedi.. normal doğum istiyordum suyu normale binmezse sezeryanmi olmam gerekecek acaba
gamzetahsin Aayslclk5353 evet canim bol bol su ic allahtan haftan cok erken degilmis senin bebegin icin hangisi olucaksa o olsun insallah saglikla alirsin kucagina😊
Aayslclk5353 gamzetahsin çok saol allah herkesin evlatlarını sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin inşallah
gamzetahsin E_A1121 insallah canim bizede nasip olur insallah kendi sancilarimizla dogurmak daha iyi 😊
gamzetahsin Arasarzu yok canim ya kafasi buyuk diyemi giremiyor acaba onuda anlamadim insallah girer artik yavas yavas perine squata falan devam haftaya tam net dogum tarihini konusuruz dedi senin ne zmn belli olucak