MeralOzsen yok benim ikinci 8 yıl sonra bu duyguları tekrar yaşamak istedim Allah nasip etti çok şükür ilk hamileliği de çok sabırsızım merak ediyordum bir an önce doğsun yavrumu kucağıma alım bunda da tam tersi her anı yaşıyorum çünkü biliyorum bitecek ve çok kısa geldi bana 33 hafta nasıl geçti anlamdım