Byzaoz kisiminbahari bende sleppy almayi düşünüyorum 1 numara alicam ilk etapta. Küçük evet ama ilk kucuk anca oluyor zaten. Ama 1 numara stok yapma ben iki paket 1, iki paket 2 alicam duruma göre hareket ederim diye düşünüyorum. Gerekirse tekrar alirim
Ebruaraf kisiminbahari a 101 bezi var Sofia arkadaşlar muhteşem sleppyden on kat daha sağlam niye o kadar para veriyorsunuz alın bol bol stoklayın ama kullanın önce her bebeğin cildi kabul etmiyor benim oğluma her bezi denedim bundan iyisi yok prima var ama İnan’ın değmez o parayı ona vermeye