kisiminbahari Kizlar nasipse ikizlerim olucak sleppy bezden baslamayi düşünüyorum aranizda kullanan memnun kalan var mi 1 numarasini alicam netteki yorumlarda cok küçük faaln yaziyo kullananlarin tavsiyelerini bekliyorum
Merve8494 kisiminbahari ben daha kullanmadım ama 1 numara gerçekten küçük ilk seferde kullanılabilecek bi bez daha sonra 2 numaraya geçersiniz
Merve8494 kisiminbahari bide ikiz olacak diyorsunuz kiloları çok olmayacağı için 1 numara bez olur bebislere ilkte
DaisyMom kisiminbahari bence 1 numara bile bebislere ilk sefer buyuk gelecektir.Benim bebegim cok kilolu dogmicak tahmini 2800 gr olabilir.Ben 1 numara aldim 80 tane.Birde sizin ikiz o yuzden 1 numaradan baslayin.Duruma gore 2 ye gecersiniz.
ecembugra53 kisiminbahari canım bazı bezler yeni doğan da cok küçük oluyor ben suan molfix kullanıyorum cok rahat bezleri iyi gayet 😊
kisiminbahari Merve8494 banada olur gibi geldide bi danışmak istedim alıpta elimde kalsın istemiyorum
Merve8494 kisiminbahari çok almayın 2 paket alın ihtiyaç duydukça alırsınız bence ben 1 paket aldım ihtiyaç oldukça alicam 2 numara çoklu almıştım 210 adetli
Merve8494 kisiminbahari aynen canım en mantıklısı bu bebekler zaten doğumdan sonra kilo almaya başlıyor
kisiminbahari DaisyMom yorumları okuyunca dedim heralde kucuk gelir cok kilolu olmazlar ikizler kucuk oluyormus
DaisyMom kisiminbahari suan ne kadar kilolari.Ben suan 33+4 haftaligim 2140 gr.37 veya 38de dogum olucak o zamana kadar ancak 2800 olur.Anca olur 1 numara.Zaten surekli degistiricez bekletmicez.Fazlada alsak kullanilir.
kisiminbahari DaisyMom en son 28 haftalikken gitmistim simdi kilolari artmistir ondan tam bilgim yok ama olur heralde 1 numara
Papatyaesra kisiminbahari Ben kullanmıyorum 1 numara gayet memnunum benim bebeğim prematüre doğdu ama yine 1 numara ideal oldu. Rahatlıkla alabilirsiniz sleepyy birde prematüre bezi de var büyük olur derseniz onu da alabilirsiniz.
kisiminbahari Papatyaesra herkes memnun olunca bide fiyatida diger bezlere oranla daha uygun olunca denemek istedim bende
Mervex kisiminbahari sleepy cok guzel bir bez bence icerik olarakda saf suyla dokunmus parfumsuz kimyasalsiz ben kesinlikle oneririm ben ikinci bebegimde de sleepye devam edecegim