Elifatly Ozgeyuce46 1 gün hastanede yatarsın yatıp çıkınca günlük hayatına devam edebilirsin ağır kaldırma bir yere uzanmaya çalışma yeterli
Ozgeyuce46 Elifatly şimdi anladım tamam teşekkürler bakalım neler olucak hayırlısı nasip etsin inşallah herşey güzel olacak bende adet olunca randevu almalı lazım gidince ozaman
Hayalleredogru Sibbeell yok canım iğne yoktu bende de sadece 6. Haftada aşırı az lekelenmem oldu onda da bir tane iğne vuruldum Allah’a şükür bir daha yaşamadım bir daha da iğne görmedim. Bende trendlerden önce duyardım bana niye yok derdim aynı senin gibi☺️
Hale5555 Sibbeell canım sol yukardaki üç noktaya tıkla ordan ismine tıkla oradan da özel yazışmalara bak