Zehra7887 Hale5555 transfer den sonra sürekli kendini dinliyor insan ama hiç bir belirti olmuyor boşyere dinlemeyin kendinizi hiç belirti olmuyor sadece ilaçların bwlirtileri o kadar
Elifatly Ozgeyuce46 ameliyat falan yok canım sadece yumurta toplamada anestezili uyutuyolar seni o kadar diğer zamanlarda hep uyanıksın her şeyi görüyorsun
Elifatly Ozgeyuce46 belki doktorun hastanede kalmanı önerebilir ama çoğu doktor buna gerek yok diyo bir gün yatarsın sonra günlük hayatına devam edersin diyolar
Hayalleredogru Sibbeell hayır vanım bende öyleydim iğne vermediler bana da lekelenme olursa iğne vuruyorlar
Hayalleredogru Sibbeell yok canım iğne yoktu bende de sadece 6. Haftada aşırı az lekelenmem oldu onda da bir tane iğne vuruldum Allah’a şükür bir daha yaşamadım bir daha da iğne görmedim. Bende trendlerden önce duyardım bana niye yok derdim aynı senin gibi☺️
Elifatly Ozgeyuce46 1 gün hastanede yatarsın yatıp çıkınca günlük hayatına devam edebilirsin ağır kaldırma bir yere uzanmaya çalışma yeterli