Sibbeell Tranfserimin 4. Gunu kizlaar ben igne vs kullanmıyorum benmkin de mi sorun var acaba ki vajinal fitil ve estrofem kullaniyorm sadece
Elifatly Sibbeell her kadının farklı hamileliği oluyor bana verilenler sana yaramayabilir. Transferden sonra bende estrofem folbiol ve coraspin e devam edecem
Elifatly Sibbeell bir de enox diye bir iğne var göbekten vurulan onu kullanacam. Proluton’a da devam kalçadan
Zehra7887 Sibbeell kişiye göre tedavi uyguluyorlar diye biliyorum benim yaşım 33 sanırım ondan bu kadar ilaç içiyorum 😉 geç evlenmenin zararı
Zehra7887 Bende şuanda hibor aspirin prednol ekstrofem vajinal tablet bir de 2 güne bir progestan iğne vurduyorum o kadar ilaç kullandım ki ve hala kullanıyırum 🌸
Sibbeell Zehra7887 gider gider zatn bu surecte dengeli besleniyoruz ya abur cubur vs olmuyor ondan almamisimdir ben bir de gunde 3 lt su içiyorum sende varsa bile ödemdir canim
Elifatly Zehra7887 deltacortril diye bi ilaç kullanıyosan kortizon var ödem yapmış olabilir estrofem de kilo yapar aniden acıkırsın
Zehra7887 Sibbeell umarım cnm bende öyle kandırıyorum kendimi sigara içmemek için yedim ben sanırım birazda ondan oldu :)