nboran Hayırlı akşamlar hanımlar bende 18. Hafta dayım. Bu hafta muayenemiz vardı, doktorum plasentanın aşağıda rahme yakın olduğunu söyledi birkaç ay içinde konumu değişebilirmiş ama bu şekilde kalırsa tehlikeli dedi. Bu konuyla ilgili bilgisi olan var mı
kurtaricimelekk nboran inşallah normale döner canım hiçbir bilgim yok bu konuda sağlıkla al bebişini kucağına 😊
pnr1404 nboran 12. Haftamda bana da öyle demişti doktor şimdi 16. Haftadayım yarın tekrar gidicem be oldu bilmiyorum 🤷🏻♀️ İnternetten araştırdığımda iyi şeyler okumadım erken doğum gibi riskleri var ama düzelme ihtimali de varmış
Nazife3232 nboran ben 15 haftada şiddetli kanamayla gittim plasenta aşağıda olduğundan kaynaklanıyormuş 1 hafta kanamam devam etti Dr sürekli yatacaksin çok şükür geçen haftadaki kontrolde yukarıya çıkmaya başlamış kendini fazla yorma bu aylarda çıkıyormuş yukarıya dua et senin kanaman yokmuş Rabbim büyüktür hayırlısıyla sağlıklı kavuşursun yavruna
AycanAycan19 kurtaricimelekk aynn valla bnde yandık cok harektli diyorum 💙👣🦋😂 ama cok güzel bir duygu rabbim isteyen herkese nasip etsin kimsenin kucağını boş bırakmasın.🤲🤲🤲🥰
kurtaricimelekk AycanAycan19 çok güzel duygular çok korkardım tekme hissinden Rabbim içimize verdi o güzel duyguyu bambaşka herkes bebeğini sağlıkla alsın inşallah kucağına 🤲☺️🙈
Kbraelif_15 kurtaricimelekk Hayırlı geceler 🤗 Bizde bugün 18+2 olduk 🌸 detaylı ultrasyona için 2 hafta sonra giricez 🥰 bebeğimi 16+4 haftalıktan beri hissediyorum başlarda emin olamadım ama sürekliliği olunca bu bebeğim dedim hatta bi akşam babamız bile hissetti 😊 Sağlıkla gelsinler inşallah 🤲
Helen17 kurtaricimelekk bizde 18+1olduk yeni çok hafif kıpırdamasini hissediyorum 2 gün önce kontrole gittik 3 haftal sonra detaylıya gircez inşallah bari o temiz çıkar daha net belli olcak
nboran avukat-anne kanama vb bir durumu hamileliğimin başından beri yaşamadım onun dışında herkes gibi bel ve kalça ağrılarım oluyor
avukat-anne nboran Ben de çatı kemiği ağrısı yaşıyorum acaba böyle bir durum olabilir mi diye düşünmüştüm ama bugün kontrolüm var bakalım ne diyecek doktor 😏
pnr1404 nboran bugün gittim doktora plesanta rahim ağzından uzaklaşmış içiniz rahat olabilir dedi, ilk 6 ayda yet değiştirirmiş korkmayın
Jasmineee Nazife3232 canım ya benimde 16.haftada bir hafta önce kanamam oldu serum iğne yaptı doktorum bana da plesanta aşağıda dedi ama başka bir şey demedi damar çatlamış da olabilir dedi kanamam bitti bir gün içinde ama kahverengi akıntım bir haftadır devam ediyor yarın muayenem var çok korkuyorum seninde kahverengi akıntın devam ediyor muydu
avukat-anne nboran Teşekkür ederim inşallah sağlıklı bir şekilde alırız bebeklerimizi kucaklarımıza 🥰
Nazife3232 Jasmineee 1 hafta devam etti benimde Dr korkma kırmızı bizim için tehlikeli demişti progestan hapını kullandım şükür geçti artık 1 haftadır yok stresten uzak dur insallah seninde çabucak geçer