kurtaricimelekk Nasıl gidiyor? Tekneler hissedilmeye başladı mı? Detaylı ya girdiniz mi ne zaman gireriz? Durumlarının nasıl bebisleriniz nasıl 😊
Meva21 kurtaricimelekk güzel gidiyor canim daha hissedemedik biz 2 hafta sonra detayliya gidicez bebiş ıyi cok şükür 😊
saziye51 kurtaricimelekk bende tam 18 haftalığım bugün gittim doktorum 2-3 haftasında detaylıya bakalım dedi 😃 bende hissedemedim hiç 😌
Nazife3232 kurtaricimelekk hissetmeye başladım 2-3 gündür ☺️ detayliya 3 hafta sonraya gün verdi Dr hayırlısıyla kavusalim yavrulara 🥰
AycanAycan19 kurtaricimelekk 19. Haftadayiz 17 den beri hissediyoruz ama bu hafta dana net kıpır kıpır 25 ocakda ayrintilim var 22 haftalikken
kurtaricimelekk Ya 20. Haftalarda oluyor demekki bakalım bu hafta kontrole giricez bizde ☺️ hissediyorum gibi sanırım bebek çok sık oluyor çünkü 🙈🙈🙈🙈
avukat-anne Ben 18+2 deyim. Göbeğimin 4 parmak altında çok minik tekmeler hissediyorum. Ama hala emin olamıyorum acaba bebeğim midir?
kurtaricimelekk avukat-anne benimde hissettiğim aynı şeyler ama o 🙈su dalgası gibi mısır patlamış gibi 😄😄
Srcozlm17 İyi akşamlar kızlar ben de tam bugün 18.haftalık oldum acaba sizde de denge kaybı ve baş dönmesi oluyormu arada birde çok özür dilerim benim çok akıntım oluyor peçeteye sildiğim zaman sanki böyle yeşilimsi gibi aranızda varmı acaba
kurtaricimelekk Srcozlm17 geçen haftalarda yaşadım inanın beynin yere düşücek gibi oldu ayakta duramadim ama bir daha yaşamadım şükür, kan basıncına bağlı dediler
kurtaricimelekk Srcozlm17 akıntı da evet çok sık oluyor ama rengi konusunda beyaz nirnali diye biliyorum doktoruna danışmalısın bence
Srcozlm17 kurtaricimelekk doktorum kan ilacı verdi onu içiyorum ama anlayamıyorum artık inanılmaz çok rahatsız ediyor beni
AycanAycan19 kurtaricimelekk aynn valla bnde yandık cok harektli diyorum 💙👣🦋😂 ama cok güzel bir duygu rabbim isteyen herkese nasip etsin kimsenin kucağını boş bırakmasın.🤲🤲🤲🥰
Srcozlm17 Ferplex fol böyle küçük şişede meyve suyuyla karıştırıp onunla içebilirsiniz dedi öyle içiyorum ama tadı igrenç yani