MerveKaya38
Ayy amin inşallah bizlere de şifa versin Allahım. Sonucu güzel olsun bebeklerimiz iyi olsun da her türlü sıkıntı çekilir. Ben de ptesi tekrar doktora gidip sulandırıcıya öyle başlayacağım, inşallah 4 5 gün kullanmadığım için sorun olmaz bu arada belki kanama alanı da küçülür risk oluşturmaz. Olumlu düşünelim. İnşallah sen de kucağına alırsın sağ salim canım, Allahım hayallerimizi kucağımızda göstersin