MerveKaya38 kan sulandırıcıyı hala kullanıyor musunuz?
Doktorum bana bir düşüğüm var diye tedbir amaçlı coraspin verdi kullanıyordum, 4 gün önce kanama yaşadım adet kanaması gibi, rahimde küçük bir kanama alanı oluşmuş, zaten, doktor da pıhtılaşma çıkmadıysa coraspini kanama geçene kadar kullanmayabilirsin dedi. Şu an endişeliyim bu sefer de kan sulandırıcı kullanmadığım için bişey olur mu diye. Siz hala kullanıyor musunuz