Ben gebelik testi yaptım çift çizgi görünce sağlık ocağına gittim kesin değilse eşim üzülmesin diye bi de Ankaraya geleli 1,5 ay olmuş bi orayı biliyodum sağolsunlar bütün testleri yaptılar kalp atışını duyduktan sonra tekrar gel diye çağırdılar kayıt oluşturuldu 18.haftama randevu verdi pazartesi gittim tetanoz aşımı oldum kan ve idrar tahlili verdim bebeğin kalp atışlarına kadar dinlediler sonraki aşı için tarih verdi hastaneden bile daha ilgililer 🥰🙏🏻