Sanırım sağlık ocağına göre farklılık gösteriyor. Eski evimizin oradaki her ay arıyordu bebeğin ve benim durumumu soruyordu. Rutin kan veya idrar testi yapıyordu, ilaçlarımı yazıyordu. Yeni taşındığımız eve yakın olan ise aramıyor ben arasamda ulaşamıyorum o nedenle doktorum yönlendirirse gidiyorum tetenoz aşısı için vs. yoksa gitmiyorum. Açıkçası gitmek istemiyorum pek fazla coronadan dolayı çok kalabalık. 😔