Bende çıktı gebelik şekeri açlık normal 1. saat tokluk 203 çıktı 2. Saat tokluk 107 çıktı diyet ve spor dedi doktor insüline gerek yok dedi son 1 ayım kaldı doğuma benim eşim de tip1 diyabet hastası o yüzden tecrübeliyim patates pirinç pilavı tatlı hamur işleri ekmek çörek börek çıkart hayatından aklına çok gelirse bir parça bitter çikolata ye onu da ara öğün de yersin meyve yiyebilirsin ama az yanı bir muzun yarısı her meyvenin yarısını yiyebilirsin porsiyonlarını küçült 1 dilim kepekli- Çavdarlı ekmek ye ama daha çok yememeye çalış yoğurt süt yersen-içersen üstüne tarçın dök tarçın kan şekerini dengeler her yemekten sonra 300-400 adim at bak nasıl dengelenecek ilk 1. Saat 140 altında 2. Saat 120 altında olması lazım sabah açlığında 70-90 arası çıkması gerekiyor geçmiş olsun sıkıntı yapma az ye sık ye 3 öğün- 3 ara öğün şeklinde ve mutlaka ara öğün yiyince mesela yarim muz yedin yanına bir avuç ceviz ye yada badem tek meyve tüketme