Lamia123 Gizmolata aynen öyle yorumlar tereddütte bırakıyor insanı bende mağazasına gidip bakmayı düşünüyorum
1haziran Lamia123 evet baya uyguna aldım şimdi 350 üzerinde fiyatı bunu tercih etmemin sebebi uyurken falan gözümüzün önünde olsun nolur nolmaz biz salondayken yada mutfaktayken gözümüzün önünde olsun diye bunu tercih ettim
Lamia123 1haziran aynen bende ana kucağını onun için istiyorum mutfağa salona istediğim gibi götürmek için hep gözümün önünde olsun diye 🥰
Hd8 Lamia123 Ben aldım canım ürünü kurduk kalitesine bakmak için iş görür bence iyi bir ürün sadece gri diye alıyorsun yeşilimsi çıkıyor
Evremka Bende aldım fiyatına göre kalitesi gayet iyi bence alınabilir renk olarak biraz farklı geliyor ama ben gelen rengi de çok beğendim çok tatlı bi yeşil renk geldi