Gizmolata Lamia123 bugün 129 tl lik olanın yorumlarını okudum genelde fiyata göre kalite iyi yazılmış, kumaşı ve dikişi beğenmemişler, biri 25 tl lik malzemeyle yapılmış yazmış. Bende alıcaktım bilemedim mağazası var gidip bakıcam
Lamia123 Tugce1803 bir arkadaşım BİM’den almıştı 3 aylık olmadan çöktü o yüzden sordum ne zamandır kullanıyorsunuz
Lamia123 Gizmolata burda da var ama ben hiç denk gelmedim mağazada o yüzden yine gidip bakacağım yoksa mecbur internetten alacağız ama fiyatına göre kaliteli duruyor sanki
Gizmolata Halimecan yani işte 5 olumlu 5 olumsuz yorum gelince insan şaşırıyor🤔 normalde dışarı çıkmıyoruz malum pandemi var ama yarın tayt alıcam çıkıp ebebek mağazasıda var gittiğim yerde bakayım dedim
1haziran Lamia123 https://imgyukle.com/i/aUYeIt https://imgyukle.com/i/aUY9Av daha 15 hafatalıktık bende bunu aldım indirimde yakalamıştım 150 TL gayette kullanışlı ve güzel bence fikir olabilir 🤗🥰
Efsn-28 Bende aldım indirimdeydi.kumasi kötü degil fiyatına gore gayet iyi bir urun .henuz kullanmadik tabi ama görünüş olarak güzel geldi
Lamia123 Gizmolata aynen öyle yorumlar tereddütte bırakıyor insanı bende mağazasına gidip bakmayı düşünüyorum
1haziran Lamia123 evet baya uyguna aldım şimdi 350 üzerinde fiyatı bunu tercih etmemin sebebi uyurken falan gözümüzün önünde olsun nolur nolmaz biz salondayken yada mutfaktayken gözümüzün önünde olsun diye bunu tercih ettim