Melike0642 eeygnn123 Yok canım normal kan verdiğimde çıktı açlıkta bir ay diyet verdiler bakalım 😌 şeker yüklemesini ona göre yapacak
archmom iikiizler benimde olmustu canım düşük tehlikem. 1 ay yattım . En azından o 15 dk yı yapmaya çalıs hafif hafif. Süreç bitince biraz daha fazla yürürsün 🥰
riverandsun iikiizler hamur işi, abur cubur ve şeker tüketmezsen almazsın emin ol. Ben öyle yaptım kilo almam durdu.
Saniyeke Bende ikiz hamileyim 9+3 haftalığız henüz kılo almadım kaçıncı haftadan sonra kılo alımı başladı acaba ??