iikiizler canım hiç moralini bozma benim de ilk gebeliğim bende kilo alıyorum ama kendime inanıyorum vereceğim biz kadınlar kilo alırken bile çok güzeliz aslında herşeyden önce de sağlığımız yerinde olsun da gerisi gelir sen şimdi bunlara takılıp sıkma canını ne insanlar gördüm 20,30 kilo veren değil ki biz doğum kilosunu mu veremeyeceğiz 😊